Bezorgen jullie ook in België?

Wij verzenden ook naar België, de kosten hiervoor zijn €8,95.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 23:59 uur geplaatst? Dan wordt deze binnen twee werkdagen verzonden. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de dag na verzending op het doorgegeven adres bezorgd.

Zodra jouw pakket klaar is voor verzending, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt geleverd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren? 

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.

Kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren? 

Wil je een bestelling omruilen? Dan moet je je bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Je kunt je retour hier aanmelden. Voor het retourneren van je bestelling is het van belang om de pakbon die je bij je bestelling hebt gekregen terug te sturen in je pakket.

Zit er garantie op mijn aankoop?

Voor alle items die gekocht worden op onze webshop, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Eichholtz producten hebben een fabrieksgarantie van standaard 2 jaar. 

Vertoont jouw aankoop een klacht? Dan mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar info@exhibithome.nl

Hoe verzamelen jullie reviews? 

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.